Jauns Lietotājs? Izveidot kontu
Sakarā ar lielo skaitu ikdienas pārvadājumiem, daži inventarizācijas Datu Nav, visi dati, kas attiecas uz daudzumu, par kuru paziņots ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.Ja mūsu klientu apkalpošanas saka, ka tas ir no krājumiem, tas nozīmē, ka tas ir no krājumiem uz laiku.Tas ir ražošanā, un ražošanas cikls ir 7-30 dienām.Ja jums nav konsultēties ar produktu skaitu, jūs varat tieši rīkojums them.By noklusējuma mūsu veikalā ir tiesības, lai tiktu ārā no sastāva, kas neietilpst trūkuma.Tas stājas spēkā ar šo.
Han Zhishang e-komercija
Klientu apkalpošanas online laiks ir 8:30-5:30 (svētdiena pārtraukums)
Ja klientu apkalpošana ir prom, jūs varat pasūtīt ar sevi.Mēs piegādāsim preces uz jums, cik ātri vien iespējams pēc tam, kad redzēt to!
Mēs esam bijuši pastāvīgi uzsākot lielākā daļa jauno piederumi ~
=== darījuma brīdinājuma ===
Visi produkti šajā vietnē, un pamatā ir reāli attēli, detalizēti apraksti, materiāli, izmēri, izmēri, utt.Lūdzu būt pārliecināti, lai nopirktu.
01 krāsu atšķirība apraksts: krāsa un atšķirība ir krāsa produkts būs dažādi, jo atšķirība no fona, gaismas un samazināšanas pakāpe datora monitora.Tas nav kontrolējams klāstu un nepieder kvalitātes problēma.Produkts ir pakļauts faktiskā izstrādājuma.Rotājumu pamatā veikta ar rokām.Ja jūs esat ļoti nobažījusies par krāsu atšķirību un maziem defektiem, lūdzu, rūpīgi apdomājiet, pirms izlemt, vai pasūtīt.
02 express loģistika: mūsu noklusējuma Express ir Yunda.Citu express piegādi, lūdzu, sazinieties tiešsaistē klientu apkalpošanu.Ja express piegādi nav pieejams, vai preces ir steidzami nepieciešama, lūdzu, sazinieties ar Klientu Servisu, lai mainītu eksprespasta un pasta express.Par beztaras preču, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas izskaidrot adrese tuvāko loģistikas uzņēmuma nosaukums nosūtīšanas staciju.Tāpēc, ka jūs varat minēt preces īsākā laikā, un tuvākā vieta.Svinīgi paziņojam, ka express piegādi un loģistika ir tas, ko mēs varam kontrolēt.Lūdzu neizmantojiet neapmierinātību ekspress piegādes un loģistikas pakalpojumu attieksme un ierašanās laiku, jo, pamatojoties uz mūsu novērtējumu.
03 par pierakstīšanos: lūdzu, pārliecinieties, ka parakstīties par precēm, kad tās ir piegādātas.Ja ģimenes locekļiem, draugiem, doormen, utt.zīme uz preces, tās tiks uzskatīts, ka ir parakstījuši paši par sevi.Lūdzu, pārliecinieties, lai atvērt un pārbaudīt uz vietas, un zīme par to.Ja preces tiek bojāts transportēšanas laikā, lūdzu, ko tieši pārbaudīt prasību piegādes personāls vai atsakās parakstīt to.
04 par pēcpārdošanas pakalpojumu: ja ir kvalitātes problēmas triju dienu laikā no tā saņemšanas dienas, lūdzu, sazinieties ar mums laika.Mēs sniegsim atbildi, atgriešanas un apmaiņas, un to nepieņems noteiktajā termiņā.Ja nav problēmu ar kvalitāti, ne atpakaļ vai apmainīt preci.Tikai tāpēc, ka jums tas nepatīk, tas ir pārāk atšķirīgs no attēla.Tas nav patīkami, neapmierināti vai ne tik labi, kā gaidīts, produktiem, ko iepērk, ko pircējs nav atļauts atpakaļ vai apmainīt.
05 par komentāriem: jūsu pamatotajiem komentāri ir unremitting virzītājspēks mums virzīties uz priekšu.Ja esat apmierināts ar preci, un justies laimīgs, lūdzu, sniedziet mums veicinot labvēlīgu komentāri, ja neesat apmierināts ar jebkuru problēmu, lūdzu, sazināties ar klientu apkalpošanas laikā.Jebkuru problēmu var atrisināt ātri.Jūsu jautājumi un neapmierinātība tiks noskaidrotas uzreiz, un jums būs priecīgs.
Silts padomi
Sakarā ar lielo sūtījumu skaitu uz vienu dienu, daži datu uzskaite nav precīza.Visi dati, kas attiecas uz paziņojumu skaits no mūsu klientu apkalpošanas dienestu.Ja mūsu klientu apkalpošanas saka, ka attiecīgās preces ir no krājumiem, tas nozīmē, ka prece ir uz laiku ārpus sastāva.Tas ir ražošanā, un ir dzīves cikls, no 7 līdz 30 dienām.Ja jums nav konsultēties ar produktu skaitu, jūs varat tieši rīkojums them.By noklusējuma mūsu veikalā ir tiesības, lai tiktu ārā no sastāva, kas neietilpst trūkuma.Tas stājas spēkā ar šo.